Brev:
Aften sove besvær
9. september 2008
Alder:
10 mdr.
Aften sove besvær
Hej Helen,
Nu er vores ellers meget velfungerende datter blevet 10 mdr. Hendes dag ser nogenlunde saadan her ud:
Sover til et sted mellem 6-7 om morgenen. Faar havregroed og sover maaske en time igen om formiddagen. Ved omkring 10-11 tiden faar hun groft broed og frugt. mellem 14-15 faar hun 240 ml modermaelkserstatning og sover et sted mellem 2-3 timer oftest 2 1/2. kl 18 faar hun aftensmad forskelligt kalkun, oksekoed, kalvekoed, kylling med groentsager og ris eller pasta (Gerber) og frugt derefter. kl 20 er hun traet og hun faar 180 ml maelk igen - ikke altid sikkert hun drikker det hele.
Hun bliver lagt...og saa sker det...der gaar 5 min og saa er hun i fuld energi...grinende soed og glad men har overhovedet ikke lyst til at sove. foerst omkring 21-21:30 falder hun i soevn.
Hvad kan jeg goere anderledes saa hun virkeligt vil sove kl 20. For jeg har fundet ud af at det er ligegyldigt om hun sover kl 20 eller 21:30 hun vaagner stadig paa samme tid naeste dag! Hun faar udover hendes 2 falsker KUN vand ved siden af og kun af kop eller med sugeroer!
Hvad goer jeg forkert...
Hilsner
MIMI