Brev:
Er gået lidt i stå - højdemæssigt
9. september 2008
Alder:
13 mdr.
Er gået lidt i stå - højdemæssigt
Kære Helen
Marc er nu blev 13 mdr - og er en glad dreng som går/løber rundt og er den sidste måned blevet meget sikker på benene og til at sætte/rejse sig og bukke sig ned efter ting. Så der er helt sikkert fuldt tryk på.
Han spiser også pænt sin mad i bidder - med fingrene, gaffel og også gerne en ske (med tilhørende spild). Han spiser godt til - er sulten til aftensmaden og gufler i sig.
Det eneste der undrer mig lidt nu er, at han ikke vokser mere i højden. Han har med lidt udsving (var lidt syg og kom bagud) holdt sin vægtkurve og vejer 10,4 kg. Men han har længere været omkring de 76-77 cm. Han er gået fra at være 3-6 mdr foran tøjstørrelsen til at være lidt bagud.
Kan/skal jeg gøre noget ved det - eller kommer hans vækst fra nu af i ryk og langsommere - eller?
:0) Marc's mor