Brev:
Vores dreng vil ikke spise - 6 mdr.
29. september 2008
Alder:
6 mdr.
Vores dreng vil ikke spise - 6 mdr.
Kære Helen
Vi har en dreng på 6 mdr som ikke er glad for at spise.
Vi har givet ham smagsprøver både af frugt, grønt og mos siden han var 5 mdr, hvor han kun har spist meget lidt.
Vi har prøvet at give ham frugt eller grønt i hånden som han er meget glad for at sutte på, men når skeen med mad kommer vil han ikke åbne munden..
Det begynder snart at blive vigtigt at han får noget mad i sig, da han kun har taget 200 g på de sidste 3 uger..
Derudover ammer jeg ham efter han er blevet tilbudt mad.
Håber du kan hjælpe os..
Kærlig hilsen C