Brev:
Dagsrytme - 10 mdr.
29. september 2008
Alder:
10 mdr.
Dagsrytme  - 10 mdr.
Hejsa Helen.
Jeg har lige et spørgsmål angående om du synes min datters rytme er ok. Jeg synes hun sover meget om dagen, og er også i tvivl om, om jeg giver hende den rette mængde mad.
Ca. 06.45 = vågner
7.30 = Havregrød med banan+ sødmælk i kop
Ca 8/8.30 = morgenlur i ca 1½ time.
10 = Vand + evt. frugt (afhængig af hvor meget hun spiste til morgen).
11 = Frokost - rugbrødsmadder + sødmælk af kop
Ca 12/13= Lur ca 2 timer
14/15= 220 ml MME
Sen eftermiddag: Frugt, eller evt ½ bolle med ost.
17.30= aftensmad - "voksenmad" + sødmælk i kop
19.15: 230 ml MME
19.30 Puttes til nat og sover til næste morgen (skal dog ha sutten).
Hvad synes du om denne rytme? Det er selvfølgelig ca tider, og især luren om eftermiddagen varierer meget - hun bliver puttet når hun er træt. Vågner hun tidligt om eftermiddagen skal hun nogle gange have en powernap sen eftermiddag, men vi søger for det max bliver 3 kvarter til en time.
Lige et tillægsspørgsmål: Da hun altid har været en slank pige anbefalede min sp mig at vi skulle fortsætte med sødmælk efter hun bliver et år. Hvad er din mening om dette? Hun er ikke så "tynd" som hun har været - jeg vil tro hun er ca 75 cm og ca 9 kg.
På forhånd tak :)