Brev:
Sover uroligt - hvorfor?
30. september 2008
Alder:
8 mdr.
Sover uroligt - hvorfor?
Hej Helen,
Det er egentlig ikke et problem, men jeg er nysgerrig og vil gerne vide hvorfor Oskar sover så uroligt om natten - er det alle børn der gør det?
Det er især når han er ved at falde i søvn - han pisker rundt og er oppe i kravlestilling og kravler rundt og gakker hovedet ind i sengekanten og han sidder på knæene og småklynker i søvne. I barnevognen snoer han sig ind i selen og får sat sig op og drejet sig rundt.
Er der noget specielt man skal være opmærksom på (udover det åbenlyse med at passe på han ikke falder ud/ned) noget man kan gøre for at hjælpe ham? Jeg går ud fra det er fordi han drømmer fordi der er mange indtryk han skal bearbejde.
Med venlig hilsen
Rikke