Brev:
Sidde med fronten udad i bæreselen?
1. oktober 2008
Alder:
2 mdr.
Sidde med fronten udad i bæreselen?
Hej.
Hvornår må vores datter Maja begynde og sidde med fronten fremad i bæreselen.
Hun er 10½ uge og har ikke været så meget i den endnu, primært kun hvis vi har handlet eller jeg lige skal have støvsuget herhjemme.
I starten faldt hun isøvn deri, men de sidste par gange jeg har prøvet hende i den, bliver hun hurtig utålmodig og gider ikke sidde der. Er det fordi at jeg bruger den for lidt eller er det fordi at hun ikke gider sidde med hovedet ind mod mig længere?
Hun elsker at ligge på maven og er blevet rigtig god til at holde hovedet oppe i et godt stykke tid hvor hun kigger på alt der er omkring hende med stor interesse.
Med venlig hilsen
Rikke