Brev:
Er holdt op med at spise
1. oktober 2008
Alder:
7 mdr.
Er holdt op med at spise
Hej
Jeg er helt ny i det her så derfor får du den lange version.
Min datter er 7½mdr. Hun startede med ske mad en uge før hun fyldte 4 mdr. hun var så god til at spise, hun spiste en helt pr.(lavede grød fra købe pakker) efterhånden er vi så kommet op på 3 gange om dagen så gik det lidt ned af bakke ville ikke have så meget om morgen, men fik dog stadig noget, hver gang hun havde spist så blev hun tilbudt mit bryst, (hvilken blevt til færre og færre måltider) tilbudt efter der er gået noget tid.
Så tog vi på ferie til Rhodos det gik ok hun spiste dog ikke så meget som før men tænkte, det måtte være varmen, da vi kom hjem var hun meget morsyg, men fik stadig ikke så meget at spise.
En uge el 14 dage efter vi havde været hjemme så fik hun 3 dags feber (el.det tror vi det var) i den periode fik hun faktisk kun bryst,i tiden efter er det så kørt helt af sporet hun vil ik have grød, kun middag og aften og nogle gang kun lidt, ellers kun mors mælk, nu her for en 3 ugers siden spiste hun næsten igen grød og ville kun have lidt ved mig. ikke godt har så fundet ud det var trøske, (blev behandlet i 14 dage (en uge med symptomer og en uge uden) nu er hun så kommet sig og det er lidt over en uge siden vi stoppede behandlingen, men stadigvæk vil hun ik spise.
Hun vil kun have et par tsk.grød er begyndt at give hende rugbrød men vil kun have et par rytter nogle gange får hun da 5stk. hun får også kartofler som er i små stykker da hun ik kan lide kartoflemos,(hun hader det) hun spiser her heller ik ret meget, min mælk gider hun heller ik mere.hun får agurkstænger som hun lige for en uge siden er begyndt at finde ud af at man kan spise og ik bare lege med. hendes dag ser nogenlund sådan her ud.
5-6 ammes
herefter sover vi videre
vågner 8-8.15
8.50-9.15 grød evt.frugt mos spiser næsten ingenting, tilbydes amning, lidt forskellig om hun spsier noget for det meste får hun ik noget
sover omkring kl lidt i 10 lidt over 10
vågner kl.11,12 mugligvis 12.30
12-12.30 grød, rugbrød, agurk spiser næsten ingenting,tilbyder amning, hun spiser lidt,
hun kommer hen og sove igen kl 13.30 -14.14.30
sover ca 1 til 2 timer.
bliver for det meste tilbudt amning kl 16-16.30 er lidt forskellig, men syntes ik det er meget hun vil have.
sover igen 17.30 -18
vågner kl 18.30 -19
spiser kl.19 -19.30 grød, kartofle og rugbrød
hvis hun har spist godt med grød får hun bare lidt brød hun kan lege med. og jeg gir hende lidt, så ryger der et par stk på den måde.
har hun ik spist godt med kartofle får hun grød og virker det ik så rugbrød.
så får altså ik både grød, kartofle og rugbrød enten grød, kartofle el grød rugbrød.
kommer i seng kl.20.30-21
ammer hende der spiser godt
00-01 ammer spiser godt
muligvis kl 03-04 ammer spiser godt
ammer 5-6 spiser godt.
Hun får kun risgrød el hirsegrød kan ik lide andet(købe grød) får æble/pære mos el ris-frúgt el paridiso mos (også købe mos)
føler mig som en dårlig mor, da jeg ik selv laver mos el grød. og det grød hun kan lide der står fra 4 mdr.på pakken og hun er jo næsten 8 mdr.
vil du ikke hjælpe mig med en mad plan og evt en sove plan er helt ude i skoven, og ved ik hvordan vi finder tilbage igen.
Venlig hilsen
den fortvivlet mor