Brev:
Går skævt på venstre fod
1. oktober 2008
Alder:
10 mdr.
Går skævt på venstre fod
Hej Helen,
Jeg har et hurtigt spørgsmål til dig i denne omgang :0)
Lara har længe stået op af ting og gået rundt om sofabordet og ved sofaen. Hun rejser sig op af alt, hun kan komme i nærheden af, og er også begyndt at give udtryk for, at hun gerne vil kravle op på sofaen, sengen, møblerne m.m.
Men jeg har bemærket, at hun går meget skævt på venstre fod, når hun går med min støtte, eller når hun skubber sin Brio vogn frem i stuen. Højre fod rammer altid lige ned når hun tager et skridt. Når hun står selv, så er begge fødder lige, så det er således kun når hun tager skridt, at venstre fod vender indad.
Jeg har selv gået utrolig meget indad på fødderne, da jeg var lille, så jeg tænker, at hun måske har arvet noget? Eller er det måske meget normalt, når hun ikke helt går selv endnu?
Med venlig hilsen
Laras mor