Brev:
Pulver modermælkserstatning
2. oktober 2008
Alder:
7 mdr.
Pulver modermælkserstatning
Kære Helen,
Jeg er meget i tvivl om følgende: Jeg har købt pulver modermælkserstatning for at spare lidt på køb af MME, da jeg synes det kan løbe hurtigt op med de drikkeklare kartoner.
Men mht. pulverMME kan jeg så lave en flaske og blande til f.eks. natten og så varme den op om natten og i så fald hvordan blander jeg flasken? Med kogt vand og stiller i køleskab? Må man varme det op igen? Eller skal det startes med at blandes med koldt vand stilles i køleskab og så varme det? Hvad må man egentlig hvad det angår?
Min søn er 6 1/2 måned :-)
Mange hilsner
Tina