Brev:
Vægt - vejer det samme
3. oktober 2008
Alder:
12 mdr.
Vægt - vejer det samme
Hej Helen
Det er ang min datter Clara som lige er blevet 1 år, da hun var til undersøgelse nu her vejde hun 9.9 kg og det samme gjorde hun da sp var her sidst da hun var 9 mdr, hun er nu 78 cm.
Hun startede med at gå nu her da hun var var lidt over 10 mdr, jeg kan se at hun er faldet en kurve ned, er det okay eller noget vi skal være obs, da hun ellers spiser fint og er glad
Med venlig hilsen
Lene