Brev:
Den første skemad - færdiglavet eller hjemmelavet?
8. oktober 2008
Alder:
4 mdr.
Den første skemad - færdiglavet eller hjemmelavet?
Hej Helen
Jeg er lidt forviret omkring den første skemad! Hvad er bedst? Er det fuldstændigt lige godt at give sit barn færdigblandede grødprodukter (glutenfri) eller er det bedre at lave grøden fra bunden selv?
Jeg ammer stadigt min pige på 4 1/2 mdr 100% og har tænkt at fortsætte lidt endnu da hun er født 7 uger fortidligt og jeg har rigeligt mælk. Hvornår mener du det er rigtigt at give hende den første skemad?
Hun er begyndt at savle og kikker også interesseret til når min kærste og jeg spiser.
Jeg prøvede for sjov at give hende en skefuld risgrød for en uge siden! Hun smilede og synes det var sjovt, men det hele kom ud igen! Hvornår har hun udviklet synken?
Med venlig hilsen
Nynne