Brev:
Søvn og amning af min datter
8. oktober 2008
Alder:
4 mdr.
Søvn og amning af min datter
Hej Helen.
Min lille datter på 4 mdr, havde en rigtig dejlig start på livet, og ret hurtigt begyndte hun at sove 5-6 timer første gang om natten, og det blev længere og længere, og hun var meget sulten når hun så vågnede, men tilgengæld sov hun 8-9 timer (fra 22 til 6-7) til min store fornøjelse.
MEN... efter hun blev vaccineret for en måned siden, har det bare ikke været det samme. Hun sover 3 timer af gangen i løbet af natten, og spiser ikke ret længe.
...
I løbet af dagen får hun mad hver 3. time (ammes udelukket), men sidst på dagen kan hun godt bede om mad hver 2. time, indtil hun dejser omkuld omkring kl. 22 med en meget udkørt mor.
Har stærkt overvejet at supplere med mme sidst på dagen. Vil det have nogen effekt?
I løbet af dagen skal jeg være heldig, hvis hun sover en time sammenhængende, ellers tager hun en to-tre små-lure på en halv times tid.
Har du nogen gode råd til, hvad der kunne gøres anderledes?