Brev:
At få en lillesøster
8. oktober 2008
Alder:
20 mdr.
At få en lillesøster
Hej
Vi har for 6 ugers siden fået en lille pige og William på 20 mdr. er blevet storebror.
William har altid haft svært ved at sove og har aldrig taget nogen lange lure om dagen, men været god til at sove om natten.
Han er en rigtig krudtugle og meget aktiv - en stor dreng af sin alder både fysisk og i sin udvikling.
Han har taget meget godt imod sin søster, og han er for det meste sød ved hende.
Vi har her hjemme delt os meget op, så vi har enten den ene eller den anden. Min mand er pt. hjemme når vi har begge børn og hun får flaske, så vi er ikke afhængig af at jeg skal amme.
Han er lige ledes begyndt at ville meget selv og får gerne nogle udbrud når ikke han får sin vilje. Han har er godt temperament.
Nu til spørgsmålet
Han har nu 3-4 gange vågnet om natten og været næsten utrøstelig - vi må ikke rører ved ham og han græder hjertens skær.
Hvad skyldes det lillesøster eller selvstændighed eller noget 3.
Skal lige siges sover stadigvæk hos os enten i egen seng eller vores.
Sophia