Brev:
Salt og krydderier
8. oktober 2008
Alder:
10 mdr.
Salt og krydderier
Hejsa
Vores søn er nu 10 mdr. Og spiser nu det samme mad som os til aften - skal vi være opmærksom på at spare eller undlade salt og krydderier i maden?
Med venlig hilsen
Mor