Brev:
Hviner af fryd gør ondt i vores ører
8. oktober 2008
Alder:
7 mdr.
Hviner af fryd gør ondt i vores ører
Hej Helen
Tak for dit svar til mit tidligere spørgsmål.
Vi har en meget glad pige på 7½ måned. Hun hviner/skriger når hun bliver glad. Nogle gange gør hun det også for at få opmærksomhed, men langt de fleste gange er det spontan glæde. Desværre er det så højt af andre børn bliver bange og begynder af græde og vi får ondt i ørerne.
Skal hun have lov til at hvine/skrige eller skal vi gribe ind??
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Pigelils mor