Brev:
Ferie i varme lande
9. april 2004
Alder:
20 mdr.
Ferie i varme lande
Hej og tak for et godt forum.
Vi sidder i øjeblikket og overvejer, hvor vi skal hen på sommerferie med vores dreng på 20 mdr.
Et af rejsemålene vi overvejer er egypten, men kan kun komme afsted i juni måned, hvor der er 36 grader om dagen. Vi vil selvfølgelig vælge aircondition på hotellet og sørge for rigeligt til ham at drikke, men vil meget gerne vide om det er forsvarligt eller om vi bør vælge et andet rejsemål?