Brev:
Mad og mælk - 6 mdr.
8. oktober 2008
Alder:
6 mdr.
Mad og mælk - 6 mdr.
Hej Helen
Har lige tre spørgsmål.
1) Hvor lang tid skal man blive ved med at blande mælk i grøntsagsmosen?
2) Hvornår er et barn ca. når det skal sove fra om aftenen til næste morgen uden mælk?
3) Hvornår må man anvende lidt krydderi i hans mad?
Hilsen Linda