Svar: Overblik, eller?
9. oktober 2008
Alder:
2 år, 3 mdr.
Kære Linda
I forhold til din datters alder, så ser jeg ikke umiddelbart bekymrende over at din datter til gymnastik hellere vil sidde, så hun kigger ud på de andre - end kigger på dig ... hun lyder til at være en sund og almindeligt nysgerrig pige.
Jeg ved ikke hvad din søster laver eller hvad baggrund hun har for at udtale sig om, hvordan Julie lærer bedst. Det kan da godt være at hun har ret i det hun siger, men det synes jeg tiden må vise.
Når Julie skal i børnehave, så vil der være uddannede pædagoger omkring hende og de vil naturligvis se på hende, se hvordan hun agerer i hverdagen, hvordan hun har det med andre børn, indgår i fællesskaber, udvikler sig osv. og ud fra det vil de naturligvis rådgive som de mener det er bedst for Julie. De vil også fortælle dig, hvis de mener at der er nogle ting som kræver mere fokus, hvis der er ting hun skal have særlig hjælp til, som de er opmærksomme på.
Der er for mig at se intet unormalt i det du lige her fortælle omkring Julie og jeg synes som udgangspunkt ikke at man skal lave problemer ud af noget, som måske slet ikke er relevant :o)
Håber du forstår mine tanker ... :o)
Fortsat held og lykke og rigtig god efterårsferie, hvis I holder det.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske