Brev:
Komælk og amning
11. oktober 2008
Alder:
10 mdr.
Komælk og amning
Hej igen Helen.
Tak for dit gode udførlige svar ang. sovning.
Nu er jeg kommet i tvivl om hans behov for ko-mælk (sødmælk m.v.) når jeg ammer ham.
Vores dreng er snart 10 md. og han bliver ammet 3-4 gange dagligt - kl. 06, og om formiddagen, og/eller eftermiddagen og om aftenen inden han skal sove - kl. 20. Derudover får han havregrød om morgenen, med lidt alm. mælk i og nogle gange revet æble med tykmælk eller A38 om eftermiddagen, ellers får han ikke mælk, jeg er så bange for at han skal blive mælke-allergiker, hvis han får for meget ko-mælk.
Han er en glad og tilfreds dreng med fuld fart på hver dag. Han vejer lidt over 10 kg. Han får jerndråber hver dag.
Så får han nok eller skal vi give ham mere ko-mælk ud over amningen? - nu og hvad med senere
PS: Hvad betyder mme? modermælkserstatning?
Hilsen Eriks mor