Brev:
Overgive sig til søvnen - 4 mdr.
12. oktober 2008
Alder:
4 mdr.
Overgive sig til søvnen - 4 mdr.
Kære Helen,
Mange tak for dit hurtige svar vedr vores søns kost, vi venter til han er 5 måneder med at introducere vælling. Vi vil ikke skifte mme, da hans far har astma og allergi. Vi fortsætter med nan ha1.
Vores søn har haft kolik de første 3 måneder men det er heldigvis ovre nu. Men han har utrolig svært ved at overgive sig til søvnen, ja både de tre lure i løbet af dagen og nogen gange om aftenen. Jeg kan ikke få mig selv til at lade ham ligge og græde sig i søvn og tager ham op og vugger ham i armen og lægger ham igen. Nogen dage hjælper det og andre dage kammer det helt over for ham. Han er 18 uger og stadig meget nysgerrig og livlig:)
Vi har også oplevet at det er svært for ham og gå fra den ene søvnfase til den næste. Det eneste der hjælper er at gå med ham i barnevognen. Hænger det sammen med hans udvikling at han sjatsover?
Mange hilsner
Fra den lille familie.