Brev:
Påklædning og lammeskind
9. april 2004
Alder:
8 mdr.
Påklædning og lammeskind
Jeg tillader mig lige at skrive igen, det er en god brevkasse og nogle gode klare svar man får.
Jeg læste at lammeskind ikke anbefales til anden brug end barnevogn, hvis der er risiko for allergi.
Min datter på 8 mdr. har siden hun var ca. 4 mdr. været vant til både at sove med sit lammeskind i sin barnevogn og seng.
Men nu kan jeg godt blive i tvivl om hun skal fortsætte med det.
Hun har ingen tegn på allergi, men jeg kan godt frygte det lidt da jeg hele min barndom har døjet med det og hendes far med astma.
Er det ikke temmeligt arveligt?
Skal jeg bare nøjes med at have lammeskindet i barnevognen og i så fald, skal det så rystes hver dag?
Når hun er ude og sove har hun sin flyverdragt og vanter på, samt sin dyne over. Hun sveder ikke af det, så jeg går ud fra det må være fint endnu.
Men hvornår skal jeg trække hende i noget lettere, evt. fleece tøj?
Hvor mange grader skal der være før at man pakker flyverdragten væk? og hvor mange grader skal der være før jeg må sætte hende på jorden, når vi er i haven?
Mange hilsner fra Line