Brev:
Vitaminer og hvad gives som erstatning for vælling?
12. oktober 2008
Alder:
10 mdr.
Vitaminer og hvad gives som erstatning for vælling?
Hejsa
Jeg har en datter på snart et år, og ved derfor at det snart er tid til vitaminpiller. Men da vi bor i Tyrkiet, vil jeg høre om det samme stadig gælder?
Har nemlig hørt at børnene der hverken får d-dråber, jern eller vitaminpiller...
Så vil jeg også spørge dig, om du har et godt bud på en erstatning til den flaske vælling, hun normalt får inden sengetid?
Kunne det evt. være lunet mælk?
Venlig hilsen
Kristine