Brev:
Havregrød
9. april 2004
Alder:
5 mdr.
Havregrød
Jeg fik at vide, at mine børn på 5½ måned måtte få havregrød og øllebrød fra 5 måneder.
Men nu har jeg læst, at de først må få det fra 6 måneder, fordi der ellers er risiko for, at de kan udvikle allergi for gluten.
Hvad skal jeg regne med?
De har jo fået havregrød og kan faktisk godt lide det.