Brev:
B-vitaminer når man er gravid
16. oktober 2008
Alder:
0 mdr.
B-vitaminer når man er gravid
Hej igen,
Har været til 2 skanning; det lille foster uden hjerteblink er nu væk mens det andet stortrives og "møffer" rundt derinde og har lige den størrelse den skal have. ;-)
Jeg har lige et spørgsmål:
Sidste vinter tog jeg ekstra B vitamin (to vitamin piller dagligt) for at komme igennem vinteren med lidt mere energi/overskud end normalt.
Kan jeg også det denne vinter eller er der en grænse for hvor mange B-vitaminer man må tage som gravid?