Brev:
Nægter at spise sin mælk
17. oktober 2008
Alder:
7 mdr.
Nægter at spise sin mælk
Hej Helen.
Håber at jeg kan nå at få et svar inden weekenden.
Det er jo ikke lang tid siden jeg har skrevet til dig sidst, og jeg er ikke kommet i gang med den dagsplan du har givet mig, for nu er der meldt et nyt problem.
Som jeg skrev tidligere så gik det stille og roligt ned med hans mælkeindtag. Nu er det nede på 400ml og han virker slet ikke sulten, han vågner heller ikke om natten for at ville have noget at spise, jeg har prøvet at give han lidt mens han har sovet men det er ikke meget han har spist.
Var til lægen med ham den anden dag, og han sagde at han nok havde en virus. Det er så hvad det er, men hvor længe kan det stå på??
Det er gået ned med mælkeindtaget de sidste 14 dage synes jeg.
Nu tænker jeg på hvor længe kan han blive ved med ikke at drikke mere mælk ind han gør*??
Er temmelig urolig for ham, men han virker stadig frisk og glad.
Er snart så træt af, at jeg ikke kan lade være med at tænke på hvor meget han spiser, også bare kigge på drengen og se hvordan han har det. Han har det jo godt:)