Brev:
Mælkebrik og vindruer til børn
19. oktober 2008
Alder:
8 mdr.
Mælkebrik og vindruer til børn
Hej Helen
Tak for dit sidste svar.
Det går desværre ikke meget bedre med skemaden, selv om jeg har prøvet som du skrev. Hun kniber bare munden sammen efter et par skefulde.
Til gengæld er vi begyndt med mad i stykker (rugbrød og kartofler) og det går lidt bedre, men hun kniber stadig munden sammen, selv om hun ikke er mæt endnu :-(
Men det er ikke det mit brev handler om denne gang og jeg får sp-besøg i denne uge, så jeg håber på lidt problem-hjælp fra hende.
Til gengæld er hun begyndt og sove noget mere i løbet af dagen, engang i mellem i hvert fald. I dag har hun faktisk taget 2 x 2 timer, jubii :-)
Hun har selvfølgelig stadig dage hvor søvn ikke er det der beskæftiger hende så meget, meen lidt har jo også ret.
Denne gang er det faktisk bare to hurtige spørgsmål.
Du skriver i et svar til en anden, at man kan sove med en mælkebrik under dynen, så den er lun når den skal gives.
Hvis den nu ikke bliver brugt i løbet af natten, kan den vel ikke gemmes til en anden gang eller hvad?
Jeg har også en brik til at ligge i pusletasken, til nødstilfælde. Tasken står altid i bilen, kan mælken tage skade af dette?
Kan hun klare og spise f.x. vindruer nu eller er det for tidligt?