Brev:
Søvn - sover kortvarigt hele dagen
23. oktober 2008
Alder:
3 mdr.
Søvn - sover kortvarigt hele dagen
Hej.
Min lille datter er nu 3 mdr. Hun trives fint på alle måder men jeg synes hun tager nogle meget korte soveperioder af gangen i barnevognen. Hun vågner oftes efter 1 time, hun er glad og virker ikke mere træt. Efter 1 ½ time hvor hun har spist og leget er hun træt igen og sådan går dagen. Om aftenen ligger vi hende i soveværelset omk 20 og der sover hun 6-7 timer før mad. Hun har altid været nem at putte og er som skrevet ikke ked af det. Hvor længe plejer sådan nogle små pus at sove af gangen?
Jeg ligger hende altid på siden når hun skal sove og når hun vågner prøver jeg den anden side. Hun vågner som regel altid hvis jeg har gået med hende og stiller vognen. Det skal siges at hun sover af sig selv efter 2 min når jeg har puttet hende... jeg vil bare gerne at hun sover noget længere af gangen... hvad siger du?