Brev:
Kræsen - 8 mdr.
23. oktober 2008
Alder:
8 mdr.
Kræsen - 8 mdr.
Hej ..
Jeg har en kræsenpind på 8 mdr. Hun vil kun have en til to slags købegrød og de er desværre ikke aldersvarende.
Hun kan spise få stk.rugbrød helst uden smør el andet pålæg, hun vil gerne smage vores mad, men igen bliver det kun til ca 10 mundfulde og det kan hun jo ikke leve af.
Mit spørgsmål:
Hvordan får jeg hende til at spise mere varieret? Er det ved at kun give hende grød der er aldersvarende og rugbrøds hapser og vores mad og til sidst vil hun spise fuld portion eller er det at give hende de ting først og så slutte af med den grød hun kan lide?
Jeg er bare bange for at hun regner ud at hun får den lækker grød til sidst lige meget hvad hun spiser.
Eller skal jeg putte lidt fra det der ikke glider så let ned i grøden hun kan lide.
Tak for en rigtig god brevkasse
Venlig hilsen
Gitte