Brev:
Er begyndt at vågne tidligt om morgenen
27. oktober 2008
Alder:
7 mdr.
Er begyndt at vågne tidligt om morgenen
Hej Helen,
Rasmus var begyndt at sove igennem, men af en eller anden grund er han begyndt at vågne op igen mellem 0400 og 0500 om morgenen og ofte går der lidt tid efter han har fået en flaske før han sover igen. Det synes jeg er lidt øv for nyder faktisk endelig at få min nattesøvn, hvad kan jeg, hvis jeg da kan gøre noget så gøre for at få ham til at sove igennem igen? Skal også lige siges, at jeg synes han sover mere uroligt end han plejer at gøre. Vores dagsplan ser sådan ud:
0600 - 0700 flaske med mme 200 ml
0800 - 0900 god portion grød med frugtmos og mælk af kop
sover så alt ml 30 og 90 min. i barnevogen
1100 - 1200 flaske med mme 200 ml
sover herefter og igen alt ml 30 og 90 minutter igen i barnevognen
1400 - 1500 god portion grød eller grønsagsmos og mælk af kop
1700 flaske mme 200 ml
Hvis jeg er heldig powernapper han (skriver heldig fordi vi oplever han bliver træt inden vi skal spise og hvis vi skal spise sammen kan det bare ikke blive før kl 1900 og der for synes jeg det er rart når han tager en lille lur så han ikke er træt og uoplagt når vi skal spise for så er det jo ikke hyggeligt for ham)
1900 grønsagsmos og mælk af kop, nogle gange lidt frugtmos til dessert
cirka 1930 - 1945 sengetid
2200 - 2230 flaske mme 200 ml
Med venlig hilsen
Jeanette