Brev:
Putning, vil pludselig ikke lægge sig til at sove
27. oktober 2008
Alder:
2 år, 1 mdr.
Putning, vil pludselig ikke lægge sig til at sove
Kære Helen..
Vi har virkelig brug for lidt hjælp herhjemme, vores dejlige datter på lidt over 2 vil pludselig ikke sove i sit eget værelse.
Det er kommet fra den ene dag til den anden, hun har indtil for 14 dage siden været så nem at putte, men så pludselig en aften gik hun helt amok og skreg og skreg og ville absolut ikke sove i sin egen seng. Hun hoppede selv ud af sin tremmeseng vi prøvede at blive ved med at ligge hende igen, men hun blev mere og mere ked af det og holdt bare fast i min arm og ville ikke slippe, jeg lagde hende ind i vores seng og hun sov med det samme, sådan har det været i 14 dage nu.
Vi har købt en ny junior seng til hende og hun er glad for den om dagen og ligger og læser i den, og om aftenen vil hun også gerne ligge i den hvis jeg ligger sammen med hende men hvis jeg prøver at gå skriger hun igen og holder bare fast i armen også selv om hun sover når jeg går, men lige så snart hun kommer ind i smør hullet sover hun med det samme, så nu er mit spørgsmål hva gør vi skal vi blive ved med at putte med hende i hendes seng selv om det godt kan tage 45 min inden hun falder i søvn og vågner med det samme når vi går, eller er det ok at have hende hos os en periode eller bliver det for svært at vende hende til at sove i sin egen seng igen bagefter eller hva kan vi gøre for det er jo ikke super søvn man for når hun ligger så uroligt om natten.
Håber virkelig du kan komme med et par gode råd.
Knus Christina