Brev:
Putte-ritual for to
27. oktober 2008
Alder:
10 mdr.
Putte-ritual for to
Kære Helen
Kan du mon hjælpe med lidt inspiration til, hvordan vi laver et dejligt fælles putte-ritual for vores to tøser, der er henholdsvis 10 mdr. og snart fire år.
De sover allerede på samme værelse, men bliver puttet forskudt, fordi vi endnu ikke helt har opfundet det putte-ritual, der tilgodeser begge.
Mindste-trut bliver i dag puttet med flaske, godnatbog og godnatsang. Så i seng og falde i søvn selv, mens mor som regel sidder ved siden af (vi har tidligere puttet, hvor vi er gået - det udløser kortvarigt gråd. Tænker dog, at det vil være godt at lære hende at falde i søvn uden at vi skal være i værelset)
Storesøster får godnathistorie i stuen imens og så puttet i sin seng, hvor vi nærmest bliver sendt ud af værelset, for nu vil hun sove.
Men kan vi mon finde en måde, så vi kan putte dem samtidig? Ikke kun for nemhedens skyld, men også for hyggens.
Kærlig hilsen og tak - endnu engang :o)
Mor til to