Brev:
Min datter skriger
27. oktober 2008
Alder:
10 mdr.
Min datter skriger
Hej Helen.
Det er ved at være længe siden jeg har haft brug for dine gode råd, og det er jo i sig selv helt fint.
Min datter er nu næsten 11 mdr, og er startet vuggestue. Hun har altid været og er stadig meget mor-syg, og hun har fået en meget frustrerende vane. Hun er begyndt at skrige alt hvad hun kan, og jeg kan ikke finde noget mønster for hvornår hun gør det.
Det kan være når hun sidder og spiser og gerne vil have en tår at drikke, det kan også være når hun sidder og leger at hun pludselig skriger. Det kommer også i situationer hvor hun vil tages op, fx ifm madlavning, hvor hun keder sig, men det kommer altså mange andre gange også hvor hun ikke keder sig.
Hun har fået lavet dræn i ørene, og vi troede at skrigeriet så ville stoppe, fordi det kunne skyldes smerte, men det er faktisk kun blevet værre.
Har du et bud på hvorfor hun skriger sådan?