Brev:
Opstart på fast føde og behov for vælling
28. oktober 2008
Alder:
4 mdr.
Opstart på fast føde og behov for vælling
Kære Helen
Jeg har en sund og rask dreng på snart 4 mdr. jeg ammer ham 100%, og er rigtig glad for det. han vejer nu ca. 7,4 kg og er 63 lang. ved fødslen vejede han 3280 gram og var 50 lang.
Jeg vil rigtig gerne starte med at give ham andet mad, når han runder de 4 mdr. men selvfølgelig amme ved siden af :-)
Hvordan synes du jeg skal starte op?
Og hvor lang tid skal man blive ved fx tynd mos?
Og hvor meget skal han have?
Jeg kunne desuden godt tænke mig at give ham vælling istedet for at godnat ammer ham kl 23, så han måske sove mere om natten.
Hvad synes du om det?
Og hvis du synes det er ok, hvordan starter jeg op på det, og hvor meget skal han ca have?
Med venlig hilsen
Lea