Brev:
Afviser sin modermælkserstatning
28. oktober 2008
Alder:
4 mdr.
Afviser sin modermælkserstatning
Hej Helen
Oliver på 18 uger afviser sin mme ... er begyndt for 4 dage siden med ris grød så det er ikke meget grød der ryger ind.
Har prøvet med ny mme men det er bare det samme cirkus, afviser den hyler og prøver at møve sig ud af armene - ... han spiser mellem 80 og 200 ml og nogen gange er der gået 5 timer inden han får mad, er det normalt..
Det tar bare en time at gi ham mad, det ikke optimalt at han græder når han skal ha mad..
Hjæææælp..
vejet ved fødslen 2990 og nu 6700 og er 63 lang
Gi mig en hjælpende hånd....