Brev:
Selleri - nitrat? MME?
29. oktober 2008
Alder:
8 mdr.
Selleri - nitrat? MME?
Hejsa.
Jeg håber du kan hjælpe mig med et par spørgsmål :-)
I knoldselleri skal man passe på fordi det indeholder nitrat, men er det det samme for bladselleri?
Min søn på 8 mdr. er super glad for at spise bladselleri i hånden.
Jeg har lige haft besøg af min sundhedsplejerske og hun siger at der ikke er noget specielt behov for de ml mælk/MME som du skriver i en del af dine svar. Du skriver at et barn på 8 mdr. har behov for 600 ml mælk/ MME, så jeg er super meget i tvivl om hvad jeg skal tro. Har været inde på sundhedsstyrelsens side men kan ikke rigtig finde noget brugbart.
På forhånd tak...
Hilsen Renée