Brev:
Vågner hele tiden om natten
30. oktober 2008
Alder:
7 mdr.
Vågner hele tiden om natten
Hej Helen..
Tusind tak for dit sidste svar.. det hjælper virkeligt.. men nu er den gal med lillebror.. og det går ude over specielt min nattesøvn.. Det er Sebastian på snart 7 mdr..
Han spiser virkelig fint i løbet af dagen, og slutter af med mos og vand til aften og frugt til dessert omkring kl 6.30
kl 7.30 bliver han puttet og sover ca 15 min efter..
Han vågner så første gang ca 2- 3 timer efter.. får en tår vand.. sover igen og vågner ca herefter hver 2 time natten igennem og bliver ammet og skiftet.. han er blevet flyttet på eget værelse for noget tid siden, men det har desværre ikke ændret på at han vil ha tryghed og babs natten igennem..
Vi har prøvet alt, og måske det forvirrer ham.. men om han sover hos os, i egen seng, på tom mave, på fuld mave you name it, ja så sover han virkelig dårligt.. jeg er godt klar over at hans tænder er på vej, og han tager sig ofte til ørerne pga dette, men i løbet af dagen sover han som en sten i sin barnevogn..
Hvad skal vi gøre.. ønsker ikke at give ham flaske da det så måske slutter helt med amningen..
Men jeg er bare så træt efterhånden, og ønsker bare lidt mere natte ro..
Venlig hilsen
Rikke