Brev:
Går indad på fødderne
30. oktober 2008
Alder:
16 mdr.
Går indad på fødderne
Hej,
Så har jeg brug for et råd igen ;-) Her kommer et kort spørgsmål.
Vores dejlige Mikkel er snart 17 mdr men går ikke helt selv endnu. Vil gerne lige holde lidt fast i en hånd eller møbler. Både jeg og hans far var også sene til at gå, så vi regner med det er det han har arvet?
Men når han går, går han meget indad på fødderne. Er det normalt? Det er tydeligt at se på fx hans hjemmesko, der er slidt helt op på siden i stedet for på sålen.
På forhånd tak for svar og for en super brevkasse.
Nella