Brev:
Opskrift på majsvælling
31. oktober 2008
Alder:
4 mdr.
Opskrift på majsvælling
Kære Helen
Tusinde tak for dine meget seriøse og brugbare svar!
Kan du evt en opskrift på majsvælling? Jeg kan ikke finde nogen - kan kun finde på risvælling.
Jeg vil gerne starte med vælling så Matthes mave langsomt bliver vendet til andet mad. (som du skriver)
Hvor meget ville du mene jeg skulle give ham i starten? vil gerne give ham det til natten, så vi måske kan få lidt mere sammenhængende søvn.
Han bliver ammet 100% nu :-)
Ved venlig hilsen
Lea