Brev:
Tips til skemad
6. april 2004
Alder:
5 mdr.
Tips til skemad
Hej
Vi er lige begyndt at give vores datter på 5½ måned skemad. Har forsøgt med kartoffel-/gulerodsmos, men gik over til risgrød istedet.
Problemet er, at hun laver "kaste op" lyde/bevægelser og slet ikke er interesseret i maden. Har du nogle gode tips til, hvordan vi får hende til at interessere sig for mad.
Idag prøvede vi med lidt bananmos, det virkede som om det gik lidt bedre, men "kaste op" lydene var der stadig - er det helt normalt?
Hun får majsvælling om aftenen inden sengetid, og det går fint.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Helene