Brev:
Væskebehov - 6 mdr.
4. november 2008
Alder:
6 mdr.
Væskebehov - 6 mdr.
Hej!
Jeg vil lige spørge til, hvor meget væske min dreng på 6,5 måned har behov for til de måltider han spiser fast føde (han får bryst bagefter). Vi øver og øver ham på at drikke af kop, men det er ikke meget af vandet han får ned i maven.
Jeg vil også lige spørge, om hvad vi kan gøre ved hård afføring? Han græder når han skal have afføring, og det der kommer ud ser meget hårdt ud.