Brev:
Frugtmosen smager ham ikke
5. november 2008
Alder:
7 mdr.
Frugtmosen smager ham ikke
Kære Helen
Vi har en dreng på 7 mdr. som trives fint. Efter overgangen til grød og mos, som han har taget vældig fint imod, er han ikke så interesseret i mælken mere.
Vi fik for en mdr. tid en mad og søvnplan fra dig og den har fungeret meget fint. Der er styr på både mad, mælk og søvn nu, så det var super. Han får nu grød/mos 4 gange dagligt og ammes 4 gange dagligt.
Han er dog ikke særlig glad for frugtmosen, den smager ham ikke. Har du et godt råd til hvad jeg kan gøre?
Hvor store bør potionerne være nu, her de sidste 14 dage har han fået ca 1 dl. mos el. grød hver gang og det spiser han uden problemer.
Kærlig hilsen
Charlotte