Brev:
Skriger stadig når han vågner
5. november 2008
Alder:
4 mdr.
Skriger stadig når han vågner
Hej Helen
Tusinde tak for dine gode svar og råd.
Jeg har endnu et spørgsmål....
Matthes er som du ved 4 mdr om 4 dage. Han trives og har det godt. Jeg har dog fortsat det problem, at han skriger, når han vågner fra sine lurer i løbet af dagen :-(
Jeg har prøvet at amme ham både inden han skal sove og når han kommer op.
Det eneste der får ham til at vågne roligt er at amme ham.
Det er som om han stadig sover, men hvis jeg forsøger at få ham til at falde helt i søvn igen, så skriger han i lang tid inden han falder hen igen :-( og skriger igen når han halvt vågner igen.
Om morgenen kan han sagtens vågne stille og roligt og lægge og pludre og hygge sig længe...
Har du en ide til hvad jeg kan gøre?
Jeg har 100% øje på ham + baby alarm, så det er ikke fordi han lægger vågen uden jeg tager ham op. jeg er der med det samme han grynter...
Med venlig hilsen
Lea