Brev:
Indføring af rutine
5. november 2008
Alder:
4 mdr.
Indføring af rutine
Hej Helen
Jeg har endnu et spørgsmål :-)
Min matthes er 4 mdr nu, og har det godt. Jeg kom til at tænke på, om jeg bør indføre en rutine nu?
Matthes tager en lur om formiddagen, til middag, til eftermiddag og en lille lur om aftenen. Det er meget forskelligt hvor længe han sove på de forskellige lurer.
Han er ca vågen 1 time nogle gange 1 1/2 imellem lurerne. lidt mere om aftenen. Måske det kan hjælpe, på det at han skriger, når han vågner fra sine lurer i løbet af dagen.
Hvis du mener, at jeg skal indføre en rutine, hvordan kunne den så se ud? Og skal man så vække dem når de fx har sovet 1 1/2 time?
Hvis du ikke mener man skal det, hvornår skal man så, eller skal man overhovedet?
Med venlig hilsen
Lea