Brev:
Madplan - 5 mdr.
6. november 2008
Alder:
5 mdr.
Madplan  - 5 mdr.
Kære Helen,
Så har jeg nogle spørgsmål til dig igen. Vi prøvede at starte op med en flaske vælling til natten for en uge siden. Men det resulterede i at vores søn vågnede op og skreg 3 timer efter og herefter med en times mellemrum. Det kunne godt tyde på han fik ondt i maven. Så det er vi stoppet med igen.
Nu har han sat mælkeindtaget op til ca 950 ml i døgnet, derudover får han risgrød med en smule frugtmos til middag (vi er lige startet op). Hans far har astma og allergi derfor får han NAN HA1. Men det er nogen gange en kamp at spise. MÅ vi skifte til NAN 2 ( fra 4 måneder)? Altså for at han får en anden smag?
Han døjer tit med hård mave men laktulosen 2 gange dagligt samt væske hjælper lidt på det. Han sover meget uroligt om natten og vågner op og græder. Vi ved ikke om det er drømme, det lyder ikke som om han har ondt i maven.
Det jeg egentlig ville spørge dig om var en madplan og foreslag til hvordan vi skal gribe skemaden an. Jeg er bekymret for hans sarte mave. Derfor valgte vi at starte ud med risgrød. Han får 5 skefulde her i starten.
Glæder mig til at høre fra dig.
Vores søn er 5 måneder, født den 8 juni , vejer 7,2 kg og er 65 cm.