Brev:
Modermælkserstatning HIPP2
6. november 2008
Alder:
4 mdr.
Modermælkserstatning HIPP2
Hej Helen
Lige et hurtigt spørgsmål mere.
Jeg ammer Matthes 100%, men skal snart igang med lidt andet mad og vælling.
Til meget af det grød man kan lave, skal der tilsættes mme (el modermælk - men jeg vælger mme).
Mit spørgsmål er så, om HIPP2 til børn over 4 mdr er modermælkserstatning? for der står tilskudblanding på pakken...
Men på fx nan2 står der modermælkserstatning...
Det er bare om jeg bruger det rigtige... vil gerne bruge HIPP2 da det jo er øko.
Kram,
Lea