Brev:
Fontanellen
12. april 2004
Alder:
1 mdr.
Fontanellen
Hej
Mit spørgsmål går på om det er normalt, at man kan se pulsen i den bløde plet foran. Jeg kan se pulsen eller hvad det er der hæver og sænker sig, når jeg er tæt på den bløde plet.