Brev:
Jern og kalk
6. november 2008
Alder:
14 mdr.
Jern og kalk
Hej Helen
Lige 2 spørgsmål vedr behovet for hhv jern og kalk.
Josefine er nu 14 mdr (10.5 korrigeret).
Jeg er lidt usikker på om mme stadig skal dække hendes kalk/jernbehov, og vi altså skal gå efter at få min 500 ml i hende i døgnet, eller ... ?
Hun bryder sig ikke om mælk af kop, så hun drikker vand om dagen.
Vi prøver at få mælkeprodukter i hende, smør, mælk i grød, ost osv. Det går rimeligt.
Hun spiser alsidig kost og drikker ca 300-400 mme - sen aften, nat og tidlig morgen.
Hun får en multivitamin med ekstra kalk og d-vitamin som supplement
Med venlig hilsen
Marlene