Brev:
Godnat
7. november 2008
Alder:
12 mdr.
Godnat
Hej Helen,
På fredag bliver Lucas 1 år, og han bliver derfor kun ammet en gang om dagen. Jeg har ammet ham i sengen når han skulle sove, men nu har jeg det sådan at det må til at høre op. De sidste 3 dage har jeg ammet ham i sofaen, hvorefter min mand bærer ham ind på værelset for at putte ham. Han sover ikke der, og han bliver så mega tosset. Her til aften skriger han mens jeg skriver og min tålmodige mand har været hos ham i 60-70 min. og han er stadig ikke faldet til ro.
Jeg undrer mig over at han ikke bare falder om, for han sover ikke meget i løbet af dagen. Efter han er startet i dagplejen så vil han ikke sove til formiddag og sover derfor kun 1,5-2 timer til middag og næste lur er når han kommer i seng 19.15-19.30. Enkelte dage tager han 40 min. ved 16 tiden. Så det er jo ikke meget søvn.
Men vi mangler gode råd til at få ham til at putte. Min mand vader rundt med ham i armene inde på værelset eller også ligger han med ham, men i disse dage hjælper det slet ikke. Jeg syntes det er svært da han heller ikke bruger sut, så vi har intet at trøste ham med, og gud hvor ville jeg give penge for at han gad tage sutten.
Helen du må på banen igen.. hvad gør vi?
Nu hvor han snart er 1 år så stopper jeg med at amme, men hvad skal han så have af mælk og hvor meget?
Kærlig Hilsen
Rikke