Brev:
Når de små leger med maden
9. november 2008
Alder:
11 mdr.
Når de små leger med maden
Hej Helen.
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål til i denne omgang.
Lara afviser sin mad, som jeg giver hende med ske. Jeg kan læse fra andre breve, at det kan være tegn på, at de meget gerne selv vil prøve at spise.... Så derfor er jeg gået meget over til at give hende noget, som hun selv kan sidde med stille og roligt, uden at jeg sidder der og forstyrrer hende. Men problemet er bare, at hun nipper lidt til det og bruger mere tid på at studere maden og lege med den. Hvad er det tegn på? Er hun så bare ikke nok sulten, eller er vi kommet for sent igang med at lære hende at spise selv?
Hun er lige startet i vuggestue og dér vil hun gerne spise det hun får serveret på skeen.
Med venlig hilsen
Laras mor