Brev:
Kun mor der dur ...
9. november 2008
Alder:
16 mdr.
Kun mor der dur ...
Hej Helen.
Carolina er nu blevet 16 mdr og er på det sidste blevet helt afhængig af mig igen. Far dur slet ikke hvis jeg er der. Hvis jeg derimod ikke er hjemme så er far helt ok. Hvordan kan det dog være?
Et ex.
Vi er igang med bleskift/tøjskift og synger og pjatter. Hun rækker armen ud efter mig og vi skal kramme, kommer far ud og vil være med skubber hun ham væk og siger NEJ. Er det far der er igang med tøjskiftet og de krammer og jeg så kommer ud, så er det igen mig og ikke far der må.
Det er da selvfølgelig dejligt at hun elsker sin mor så højt:-) men samtidig kan jeg jo godt mærke at min mand bliver ked af det, og føler sig uden for.
Jeg har prøvet at fortælle hende at far da bliver ked af det når hun skubber ham væk (ved godt hun ikke forstår det ordret) men for ligesom at gøre et eller andet.
Kan det være fordi han har hentet hende det meste af ugen og haft hende om eftermiddagen indtil jeg kom hjem? For det har jo betydet at hun så ikke har set så meget til mig som plejer.
eller er det igen bare en periode?
Er der noget jeg kan sige for at berolige min mand :-)
Med venlig hilsen
Charlotte